BIY AD

19 Ocak 2009 Pazartesi

Sesimiz Geliyor Mu ?

4 yorum:

Lebowski dedi ki...

Blog ile ilgili genel bir post atacaktım. Pankart postunu görünce buraya yazayım dedim.

Blogu şöyle bir inceledim ama kendiniz hakkında bir bilgiye rastlamadım. Kendiniz hakkında da bir bilgi bırakırsanız blogu sürekli takip edecek insanlar için güzel bir ayrıntı olabilir.

Her ne kadar pankartların köşelerine imza atsakta, biz bunları takım ve galatasaray tribünleri için yapıyoruz. Benimsemeniz bizim için ayrı bir önem taşıyor. Teşekkürler bunun içinde.

Çok dar bir kitlesi olan bayan basketbolu için özellikle Galatasaray bayan basketbol organizasyonu için böyle bir blog yapmanız gerçekten sevindirici. Umarım sürekliliği sağlayıp uzun yıllar devam ettirirsiniz bu işi..

Ufak ama önemli bir hatırlatma, sağ frame'deki oyuncular kısmında #6 Beril Binoğul olacak.

Adsız dedi ki...

Lebowski yorumunu yeni gördüm,
Öncelikle çok teşekkür ederiz, tüm yorumların için.
Ekstra bir bilgi vermedik. nasıl olsa hemen hemen her maç salonda beraber olan insanlarız. Sarayın Sultanları pankartı (sanırım dikkat çekmese de =)) kartvizitimiz olsun dedik.
Bir gün salonda tanışırız umarım.
Bazen yazıcak bir şeyler bulamasak da, ilk günler 15 hitle kapadığımız günlerden sonra, sizlerin katılımı, yorumları bize süreklilik için en büyük motivasyonu sağlıyor. Çok teşekkür ederiz.
Eleştiriler, yorumlar bizim için çok önemli, gözden kaçan şeyler için fikirlerinizi her zaman bekleriz.

Lebowski dedi ki...

Pankartın dikkat çekmesi konusunda ben belirleyici olamam aslında, salonun her demirinde köşesinde ayak izimiz olduğundan, salonda sinek uçsa farkediyoruz..=))

Blog mecraasında herşey yazdıkça, gün geçtikçe oturur özetle. O yüzden şu sıralar sadece maç yorumları şeklinde bile gitse kafidir, illa ki devamı gelecektir..

İlk yorumumun sonunda gözden kaçan bir ayrıntıyı söylemiştim ama yine gözden kaçtı galiba..=))

Kolay gelsin, görüşmek üzere..

Adsız dedi ki...

Tamam hatanın ne olduğunu şimdi farkettim =) Teşekkürler.