BIY AD

10 Mayıs 2009 Pazar

Sophia'nın Gör Dediği


Sezon devam ederken yaşanan Zafer Kalaycıoğlu sorununu hepimiz biliyoruz. Federasyon doğal olarak karşı taraf lehine karar verince Ahmet Dedehayır bu olay hiç yaşanmamış gibi davranmaya başladı. ''Fenerbahçe'den oyuncu almayız. '' şeklinde bir açıklama ile de bunun üstüne tüy dikmiş oldu. Oyuncu almayız ama coach alırız değil mi, o konuda sıkıntı yok ?

Her ne kadar Zafer Kalaycıoğlu sorunsalı yaşanmamış gibi davranılmaya çalışılsa da Adana'daki lig maçında benchin arkasından takımı idare ettiğini, Florya'da idmanlara geldiğini biliyorduk. Ki olayı ilk öğrenmemiz Adana'daki maçta olmuştu zaten. Sophia Young kendi sitesinde belirli aralıklarla yazılar yazıyor, blog tarzında. Türkiye'deki son günlerini anlattığı yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

Bu yazıda sezon boyunca yaşadığı önemli olayları da yazmış Sophia. Geçen yılın ardından bir kez daha Galatasaray'da oynamasını, Seimone Augustus ile takım arkadaşı olmasını, takımla beraber yaptığı Avrupa seyahatlerini ve son olarak Fiba Eurocup'u kazanmamızı sezonun kendi adına öne çıkan olayları olarak nitelemiş Sophia. Buna karşın sezon genelinde yaşanan sorunları sıralarken '' going through 4 different head coaches in four months'' cümlesi dikkat çekiyor.

Cem Akdağ, Hakan Acer, Okan Çevik.. Okeye dördüncü aranıyor, var mı bir fikri olan ?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

abi bugün saat 18.00 de ışıl alben esra şencebe ve mihriban oğuz spormaxa programa konuk oluyor biz izleyemeyeceğiz digitrük olmadıgı için izlersen videoyu kaydedip sitene atabilirmisin usta.

pErEz|uA| dedi ki...

@Adsız

programın tekrarını izledim az önce kayıt imkanımız yok ne yazık ki. O yüzden bloga ekleme gibi bir şansımız yok.

Ayrıca Çizgi Dışı'ndaki gibi çok önemli bir şey konuşulmadı o yüzden bloga da yazmıyacağım. Pek bir şey kaçırmadın izlemediysen yani =)