BIY AD

17 Nisan 2009 Cuma

Yarı Finaldeyiz | | Beşiktaş Cola Turka 64 - Galatasaray 91

Serinin 2. maçı birazdan başlayacak, 2-0 öndeyiz şu anda.

Eşleşme ile düşündüklerimizi buraya, ilk maçta yaşananları ise burada yazmıştık. Beşiktaş Cola Turka'da Tuğba Taşçı sakatlığı nedeniyle oynayamayacak bugün, bizde de malum Esra'nın sakatlığı var.

Seriyi uzatmadan, bitirmemiz en güzeli olucak..

_________

Takım da bizim gibi düşünmüş olsa gerek, en başından beri sıkı tuttular işi ve çok rahat şekilde kazandık maçı.

Yaşanan maddi problemler ve iç sorunlardan sonra Beşiktaş Cola Turka'nın elinden gelen de buydu, direnmeye çalıştılar ama bir yere kadar oluyor bu da, gayet iyi mücadele ettiler her ne kadar coach Aziz Akkaya zaman zaman tansiyonu yükseltmeye çalışsa da sorunsuz maçlar yaşandı. Onun bu hareketlerini de takımını ateşlemek istemesine veriyorum.

Bugün için söylenecek pek fazla birşey yok, oyuna giren 10 kişiden de skor katkısı alarak, benche epeyce süre vererek oynadı Okan Çevik. Kupadan sonra bugün de 30 dakika ile en fazla oyunda kalan isim Şaziye Karslı. Kupada epeyce tepki toplamıştı oyunu ama coach onu kullanmakta inat ediyor, beğenmedim ben şahsen yine oyununu. Finalin ilk yarısında süre alan Bahar Çağlar bugün de oyunda kaldı yarım devre kadar, onun oynaması kendini geliştirmesi açısından önemli. Kullanmamız gereken bir diğer isim de Yasemen Saylar. İlk maçta şans vermişti ona Okan Çevik ama bugün anlamsız yere uzun süre kenarda tuttu, maç ilk çeyrekten itibaren ellerimizdeydi ama onu oyuna almak için 36 dakika bekledik nedendir bilinmez.

Işıl- Augustus - Sophia - Kress dörtlüsü ise dinlenme şansı buldular nihayet. Yasemin Horasan ve Kara Braxton ile pota altını epeyce etkili kullandığımızı da ekleyeyim unutmadan. Etkili derken çok yüzdeli hücum edemedik belki ama inatla topu oraya indirmek istememiz güzeldi. İki final maçında da boyalı bölgeden zorlanınca bugün acısını çıkarmak istediler herhalde, Yasemin 14 sayı, Kara Braxton ise 19 sayı ile takımın en skorerleri oldular.

Yarı final serisi Çarşamba günü başlıyor, 1-0 gerideyiz ve Caferağa'dan başlıyoruz yolculuğa. Avrupa finali, Türkiye kupası derken epeyce yorulduk; şimdilik biraz mola.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Antreman havasında bir mactı Korel 5 yıl önce neyse şimdi de aynı Fatih Solağın bayan versiyonudur benim için .

Bahar Çağları çok beğendim solak olması oyun tarzına ayrı bir hava katıyor pasları ve yüzdeli şutlarıyla önümüzdeki yıllarda adından çok bahsettiricektir.

Bekle Fener Geliyoruz :)

Diavolo99

Sarp dedi ki...

Maçı Akatlar'da izledim.Maçın geneliyle ilgili pek bir şey yazmaya gerek yok. Beklediğim gibi rahat geçti.

Bahar, maç boyu 3 numara oynadı. Elbette, 190 boyla 3 numara da oynayabilmesi güzel; ancak o bölgedeki fizik avantajından yararlanmak için pek bir teşebbüsümüzü göremiyorum. Ayrıca asıl mevkisinin 4 numara olduğun uunutmamak lazım. Zamanında Saynur'dan da 3 yaratmak istemiştik, sonuç iyi olmamıştı. Bahar, 3 numaraya çok daha yatkın tabii ki; ancak 4 numarada hiç süre vermemek doğru olmaz.

Yasemen hastaydı anladığım kadarıyla. Hoca da ilk yarıda ve 3. çeyrekte oyuna almayınca hasta diye oynatmıyor sandım.Meğer, öyle de değilmiş. Sonra 4. çeyreğin ortalarında ısınmasını istedi, bench arkasında oturan kulüp doktorunun da olurunu alarak. Yasemen'i de bitkin gördüm, zaten şu maçta oyuna önce alarak 15-20 dakika vermek lazım. Son 4 dakika hasta hasta oynatmayı pek anlayamadım.

Böyle de, sürekli muhalefet yapıyor, eleştiriyor konumuna düşüyoruz biraz; ama sen de yazında değindiğinden ekleme yapayım dedim.

dejavu dedi ki...

Teşekkürler Sarp, detaylar için..