BIY AD

16 Aralık 2010 Perşembe

Yenilmez Armada Bizlerle

Efsanelerini dinlediğimiz, geriye dönüp baktığımızda hep gurur duyduğumuz takım, Galatasaray ve Türk spor tarihinin en başarılı şubelerinden biri, belki de birincisi; Yenilmez Armada! Geçtiğimiz ay içinde 2. yaşını kutlarken Sarayın Sultanları Blogu, bu süreçteki en büyük isteğimiz onlara ulaşmaktı ve ilk adımı attık. Bir süredir o döneme ait resimlerle altyapısını hazırladığımız Yenilmez Armada serimiz, röportajlarımızla sürecek. Daha yolun başındayız, birkaç isme ulaşabildik ve ilk söyleşimizi Zeynepgül Onay Ene ile gerçekleştirdik.

Eğer hayalim gerçek olursa, takımın tüm yerli parçalarına ulaşmak ve blogumuzu şereflendirmelerini istiyorum. Ben henüz ilk adımda gördüm ki; Galatasaraylılık adına, basketbol adına efsanelerden öğrenecek çok şeyimiz var. O zamanki takıma 'Yenilmez Armada' diyorlardı, biz şimdiki takıma 'Sarayın Sultanları' diyorduk. Ve benim için ne büyük bir onurdur ki; Yenilmez Armada, Sarayın Sultanları ile buluşuyor.


İlk röportajımız (
Zeynepgül Onay Ene) bugün 12:00'de bu sayfalarda olacak, umarım devamı da gelecek...

1 yorum:

Sıradanbirblog dedi ki...

Bir Fenerbahçe sevdalısı olarak takıma desteğini hayranlıkla izliyorum. Bence takımın bir parçasısınız. Fenrbahçe maçları dışındaki tüm maçları kazanmanızı dilerim. :)