BIY AD

8 Aralık 2010 Çarşamba

Maç Günü: Galatasaray - Spartak Moskova

Euroleague 7. Hafta'nın en önemli maçında Galatasaray ve Spartak Moskova Abdi İpekçi'de karşılaşacaklar. Rusya'da oynanan ilk maç gibi, bu karşılaşma da "Haftanın Maçı" seçildi. İlk maç öncesi detaylı çalıştığımız için, o yazıya eklenecek pek bir şey yok, Lauren Jackson'ın tekrar zirve yapmasının haricinde. LJ demişken, bu ayki Galatasaray Dergisi'nde Sylvia Fowles'a iletilen Candace Parker, Lisa Leslie ve Lauren Jackson üçlüsünden hangisinin karşısında oynamanın daha zor olduğu sorusu var. Syl, diğer isimlerden bahsettikten sonra; "Lauren Jackson, eşleştiği oyuncuyu boyalı alan dışına çıkarmakta ustadır. Dış atışlarda oldukça başarılıdır. Her birini diğerinden ayıran özellikler, onlara karşı mücadele etmeyi çekici hale getiriyor. Kuralları iyi bilmelisiniz. Bunu yapmazsanız, onlar sizi utanılacak duruma düşürürler. Ve tabii ben de o pozisyonda olmak istemem." diyor. WNBA'de, Olimpiyat ve Dünya Şampiyonası finallerinde bile en dikkat çekici karşılaşmalardan biri olan Syl-LJ eşleşmesine tanıklık edeceğiz bir kez daha.

Spartak'ın form durumuna bakarsak, ligde, ilk karşılaşmamızdan önce aldıkları, Nadezhda mağlubiyeti haricinde bir sıkıntı yaşamadılar. 7 maçta aldıkları 6 galibiyetle 3. basamağındalar puan tablosunun. Euroleague'de ise 4 galibiyet, 2 mağlubiyet ile Halcon'un arkasında 2. sıradalar. Aldıkları 4 galibiyet de iç sahada gelirken, VICI Aistes ve USK Prag deplasmanlarından 2 ve 1 sayı farklı mağlubiyetler aldılar. Genel tabloya baktığımızda, maç başına yedikleri 60.2 sayıyla, Euroleague'nin en az sayı yiyen 2. ekibi konumundalar (Rakiplerine ortalama 55.5 sayı izni veren Cras Basket Taranto, birinci sırada). Dünkü yazımızda da hatırlattığımız gibi, Galatasaray ev sahibi avantajıyla çıktığı hiçbir maçı kaybetmedi, Spartak Moskova'da Euroleague'de deplasman galibiyeti alamadı. Hiç kolay değil ama artık her maçımızı kazanmamız gerekiyor. Başarılar Sarayın Sultanları. İsteyin, savaşın ve kazanın!

İlk Maç: Spartak Moskova:66 - Galatasaray:40

Galatasaray - Spartak Moskova
8 Aralık, Çarşamba
Abdi İpekçi 19:30
Yayın: GS TV, Eurosport2

3 yorum:

Adsız dedi ki...

galatasaray dergisinin sorduğu soruyu saçma buldum.Lisa Leslie ile Fowles arasında 13 yaş fark var.birisinin çıkıp da Dwight Howard'a Pau Gasol mu yoksa Shaquille O'Neal mu daha zor diye sormak gibi bir şey.oneal nasıl 1995 ile 2005 arasında durdurulması imkansız ise Lisa Leslie de bayan basketbolda o yıllarda böyleydi.sadece bunun yüzünden o yıllarda Los Angeles Sparks'ın maçlarını izlemiyordum.çünkü yaptıkları tek şey topu lisa'ya ulaştırmaktı.

Adsız dedi ki...

Ben sorunun saçma olduğunu düşünmüyorum.

1- Benim sorumdu :)
2- Sonuçta karşılıklı oynadılar ve Sylvia, Lisa'nın halefi

Adsız dedi ki...

blogun gerçekten çok güzel.sporun her dalıyla ilgilenirim.wrc,formula,moto gp,tenis...ne bulursam onu izlerim.bayan basketbol konusunda ne yazık ki fazla bir bilgim yok.çünkü fazla haber değeri olmadığı için doğru dürüst bilgi alabileceğimiz fazla kaynak da yok.bu yüzden fenerbahçeli olmama rağmen blogunu takip ediyorum.bayan basketbolda benden çok fazla şey bildiğini de biliyorum.ben sadece lisayı izlerken bana bu kadın o zamanların onealı gibi geliyordu.belki de o yıllarda ligin tek yıldızı olduğu için durdurulamıyordu.o yüzden benim gözümde bayan basketbolunun michael jordanı gibi bir oyuncu o.