BIY AD

8 Ocak 2010 Cuma

Son 16'a Doğru: Botaş


Eurocup'daki diğer temsilcimiz evinde ağırladığı Polonya'nın CCC Polkowise takımını 74-50'lik skorla mağlup etmeyi başararak oldukça önemli bir avantaj elde etmiş oldu. Botaş'ın hücum ritmi ile rakibini ekarte etmesini ve kazanmasını beklediğimi yazmıştım fakat böylesine bir farkı da beklemiyordum kesinlikle. Polkowise takımını hiç izlemedim bugüne kadar, sadece kadroları üzerinden konuşuyorum, dip not olarak belirteyim onu da. Oldukça şaşırtıcı bir skor bu bana göre, tebrikler Botaş'a.

Sezonun geri kalan dönemlerinden aşina olduğumuz bir Botaş tablosu var bu maçın istatistik kağıdında da. Zoll'un 6 sayı 11 asistlik oyunu, Prince'in 20 sayı 8 ribaundluk skoru üstlenen oyun yapısı, genç Melike'nin yalnızca bir şut kaçırarak 10 sayı 8 ribaundluk önemli katkısı alışık olduğumuz Botaş karakteristikleri. Bunun yanı sıra tecrübeli Didem Süer'in son maçlardaki çıkışını sürdürerek 13 sayı üretmesi ve Seda Tabakçı'nın 28 dakika sahada kalıp oldukça düşük yüzdeyle olmasına rağmen 15 sayılık bir skor katkısı vermiş olmasının yanı sıra 4'ü hücum olmak üzere 7 de ribaund çekmesi farkı yaratan faktörler olmuş Botaş takımında.

Sezon başında Mersin'in bu kupaya katılmama kararı almasının ardından katılmıştı Botaş Eurocup'a. Ve şu ana kadar olan dönemde oldukça başarılı bir performans gösterdiler. Bu turu da geçtiler diyebiliriz sanırım artık. Avrupa'daki bu başarının lige de yakın zamanda olumlu yansımaları olacaktır illa ki. Ligin dibinden ayrılarak hakettikleri şekilde orta sıralardaki yerini alacaktır umarım Botaş takımı.

Hiç yorum yok: