BIY AD

29 Ocak 2010 Cuma

Kupa Sekizi

Devreyi ilk sekiz içerisinde tamamlayan Fenerbahçe, Mersin BŞB, Galatasaray, Beşiktaş Cola Turka, Panküp Kayseri Şekerspor, Ceyhan Belediyesi, Samsun Basketbol ve İstanbul Üniversitesi Türkiye Kupası'na katılmaya hak kazanan takımlar oldular. İstanbul Üniversitesi'nin son dönemdeki form düşüklüğüne karşın kupaya katılmayı başarmasının yanı sıra Samsun Basketbol da son maçlardaki çıkışı ile kendine ilk sekiz içerisinde yer bulmayı başardı. Tek maçlık performansların galibi belirleyeceğini düşünürsek her sonuca açık karşılaşmalar bunlar. Tabii ki Fenerbahçe ve Mersin BŞB, rakiplerinden birer adım daha öndeler. Ne yazık ki, bütçesi diğer beş takımın toplamı kadar belki de daha fazla olan Galatasaray'ı bu iki takımın yanına ekleyemiyorum. Zira sezon başından bu yana ne oynandığını dahası ne oynanmak istediğini anlayan yok.

Sezon başında Cumhurbaşkanlığı Kupası'nda Fenerbahçe'yi farklı mağlup ederek Ceyhun Yıldızoğlu yönetiminde ilk kupasını kazanan Mersin'in buraya her takımdan daha motive olarak geleceğini düşünüyorum ben. Eğer ki kupaya kadar Galatasaray teknik kadrosunda bir değişiklik yaşanmazsa, Fenerbahçe - Mersin finalini izlemek çok keyifli olur.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

dejavu arkadaşım! bu sene kupa hangi ilde yapılacak biliyorsan lütfen yaz...

dejavu dedi ki...

Henüz belli değil diye biliyorum.