BIY AD

28 Ocak 2010 Perşembe

Catchings İstanbul'da

"Galatasaray'a gelmeden önce Katie ile konuştum. Buradaki organizasyonun çok iyi olduğu söyledi. Bu, benim karar vermem için yeterliydi"

''İstanbul'dan bir takımdan daha teklif vardı ancak ben Galatasaray'ı tercih ettim"

Açıklamalar tahmin ettiğiniz üzere Tamika Catchings'e ait. Fenerbahçe'nin transfer arayışında olduğunu duymayan kalmadı. Ebony Hoffman dedikodusu da vardı hatta bir ara, ses çıkmadı sonra ne oldu bilmiyorum. Bu anlamda Tamika'ya da gitmiş olmaları tabii ki tesadüf değil, tıpkı Tamika'nın Galatasaray'ı tercih etmesinin tesadüf olmadığı gibi. Burada keyifler gıcır, paralar da gününde ödeniyor ve üstelik ligde de iki tane rakip var gerisini idman havasında yeniyoruz demiş olması muhtemel Katie'nin referansı ya da Fenerbahçe'nin teklifinin biraz üstünde bir para sebebi ile geldi Tamika. İyi ki de geldi, onun gibi bir yıldızı canlı olarak izlemek büyük keyif bizler için.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hoffman son EL maçında tribündeydi. Yani dedikodu falan değil çoktan transfer edildi.