BIY AD

9 Ocak 2010 Cumartesi

Mihriban Oğuz Görevinden Ayrıldı


Mihriban Oğuz Ayrıldı Mı? demiştik 30 Aralık'da. Mersin maçı sonrası yaşanan birtakım gelişmeler neticesinde dedikodular dolanmaya başlanmıştı. Mihriban Oğuz'un istifasını verdiği fakat henüz kabul edilmediği bunlardan en öne çıkanıydı. Bugün akşam kulüpten yapılan açıklamayla resmiyet kazanan duruma göre, Mihriban Oğuz takımdaki görevinden ayrıldı. Görev süresi boyunca yaptıkları/yapamadıkları olmuştur illa ki, emeği için çabası için teşekkürden fazlası gelmez elimizden. Fazlasıyla kırmıştır beni zamanında çok gereksiz bir tartışmaya çekerek, Galatasaray'lı olmamakla suçlayarak üstelik. Şu noktada aylar önce dediğim duruma gelinmesi, kalbimizin boş yere kırılmasını falan geçtim, kendisinin de görevi bırakmasına sebep olmuştur gördüğümüz üzere. Aradan geçen aylar sonra haksız olmadığımı görmek kendi adıma sevindirici, her ne kadar Oğuz için pek de iyi sonuçlar doğurmasa da.

Giderse eğer umarım tek gitmez demiştim, halen bunu istiyorum. Çünkü tek suçlu Mihriban Oğuz değil. Takımda idari kararlar alınırken Müge Erdem görevli değil miydi? Şimdi Mihriban Oğuz'un ayrılması ile kalanlar aklanmış mı oluyor yani? Müge Erdem de en az Mihriban Oğuz kadar pay sahibidir şu anki tabloda. Zafer Kalaycıoğlu'nu zaten söylemeye gerek yok. Bu isimlerin ayrılmasının ardından yeni yüzlerle, yeni bir yapılanmayla başlamalıyız yola. Gerekirse yeni oyuncularla. Ve herşeyden öte gönül rahatlığıyla bizim diyebileceğimiz bir takımla.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sarı saçlarını deli gönlüme bağlamışım çözülmüyor mihriban.

Adsız dedi ki...

ben anlamadım..bu takımın ismini duymamızı sağlayan bir ekip gitsin de zafer kalaycılıoğlu mu kalsın?ayrıca bu gidiş niye takım küme mi düşüyor?

zaten neden gittiği hakkında açıklık değil de bakın nasıl da haklı çıktık mesajı veriyorsunuz,anladığım kadarıyla zamanında çok tepki aldınız fanatiklerden..
yine de objektif bakışınızı kaybetmemenizi temenni ederim.

sizin kadar ligi takip edemediğimiz için daha açıklayıcı yazılar yazarsanız sevinirim.

nebilim dedi ki...

Adsız'ın yorumuna katılıyorum.
Zafer Kalaycıoğlu'nu göreve getirdiği için mi Mihriban Oğuz görevden alındı? diğerleri de yolda mı? blogu takip etmeye başladığımdan beri sizin nasıl bir galatasaraylı olduğunuzun ve yıldızlarla süslenmiş ancak içi boş takımdansa gerekirse yabancısız her top için savaşan bir takımı tercih ettiğinizin farkındayım. Ancak x,y,z gitsin sonrasına bakarızdan ziyade daha net olarak kulübün neye ihtiyacı olduğunu belirtmenizi beklerdim, hala da bekliyorum.
Yazılarınızın takipçisi olmaya devam edeceğim.