BIY AD

22 Eylül 2010 Çarşamba

Hazırlık Derbisi Beşiktaş'ın

Her Akatlar ziyaretim gibi yine geç kaldım maça, ilk çeyrek sonunda yetiştiğimde Galatasaray'ın 18-21'lik üstünlüğü vardı ama sonraki iki periyotta -skor üretme açısından- geçen seneden pasajlar sunan ekibimiz 2. ve 3. çeyreklerin toplamında 10 sayı üretebildi. Son çeyrekteki gayret ise şahsen beni memnun etti. Bir hazırlık maçında bile olsa takımın kaybetmeye tahammülü olmadığını göstermesi iyi bir mesajdı, Gintare ve Nihan'ın etkili oyunuyla farkı 1'e kadar indirse de Galatasaray maçı döndüremedi. 57-56 siyah-beyazlıların üstünlüğü ile biten maç sonrası iki takımın da çıkarması gereken mesajlar var resmi maçlara bir ay kala.

Günün sürprizi, resmi açıklama gelmeden Michelle Campbell'i sahada görmek oldu. Yeni transfer ilk maçında pek etkili olamadı. Günün diğer sürprizi ise Gintare Petronyte'nin daha verimli ve güçlü olarak karşımıza çıkmasıydı ama daha fazlası beklediğimizi belirtelim. Litvanyalı maçın sonunda 16 sayı ile en skorer ismi olmayı başardı, Beşiktaş'ın en skoreri ise 15 sayıyla Yasemin Horasan oldu. Taş yerinde ağırdır, demiştik :). Beşiktaş'ın genç oyuncusu Ayşe Cora da fena değildi, daha çok sokak basketbolundan esintiler sundu içeri dalışlarında, oyuna seyir zevki kattığı kesin. Beşiktaş'ın Litvanyalı uzunu Iveta Salkauske de bu maçla yeni formasına merhaba dedi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Beşiktaşı daha hazır buldum gerçi bizden giden oyuncular ayrı bir hırsla oynadılar.Yasemin,Nilay ve Esra.Işıl,Bahar,Ceyda ve Gülşah bu maçta çok durgundular.Değişen yerli rotasyonumuz bu maçta bizi büyük hayal kırıklığına uğrattı.Sanki kendilerine güvenleri hiç yoktu.Ceyhun Hoca onlara eminim ne kadar iyi basketbolcu olduklarını hatırlatır.Sadece Amerikalıların sürüklediği bir Galatasaray istemiyorum artık.Gülşahın,Işılın,Baharın sorumluluk alması Türk bayan basketbolunu ileriye taşımasını arzu ediyorum