BIY AD

19 Eylül 2009 Cumartesi

Altyapı Üzerine


'' Bir Türk oyuncusu çıksın ve Dünya onu konuşsun istiyorum. Bir de bu oyuncunun yetişmesinde benim de katkım olursa işte o zaman mutluluğum sınırsız olur. Altyapı antrenörlerinin bana gösterdikleri her çocuğa bu gözle bakıyor ve kendime soruyorum; ''Yoksa, bütün Dünya'nın konuşacağı oyuncu bu mu ? '' Bir gün hayalim kesinlikle gerçekleşecek, buna inanıyorum. Bir Türk çıkacak, WNBA'in yıldızı olacak, bütün Dünya O'nun isminden bahsedecek, reklam şirketleri onunla çalışmak için birbiriyle yarışacak. ''

'' Şu anda altyapımızdan katkı almaya başladık. Dünya Şampiyonası'na katılma hakkını elde eden Yıldız Milli takımda oynayan Merve Aydın 15 yaşında olmasına rağmen Mersin Büyükşehir Belediyesi A takımının bir parçası. Hedefimiz onun bir ''rol'' değil, sıradışı bir oyuncu olabilmesi. Ayrıca 1993 doğumlu Meliha Nurdoğdu ve 1994 doğumlu Cisem İncel, A takımı zorlamaya başladılar. Aynı gelişimi sürdürebilirlerse zaman içinde A takıma girebilirler. Ama ben onlarla ilgilenirken minik, yıldız, küçük ya da genç diye kategorize etmeden herkeste Rubio'yu arıyorum. Belki de aradığım, 2000 doğumlu Duygu'dur. ''

İyi okunması gereken dikkat çekici bu açıklamalar kendini bayan basketbolunun misyoneri olarak tanımlayan Ceyhun Yıldızoğlu'ndan. Şimdilik dursun açıklamalar burada, altını doldurmaya çalışacağım en kısa sürede.

Hiç yorum yok: