BIY AD

22 Ağustos 2010 Pazar

Bravo 'Kaptan'

Beşiktaş'a geri dönen Yasemin Horasan, basketfaul.com'a bir röportaj vermiş. Cımbızla yine tek bir soruyu ve cevabı ayırıyoruz:
BASKETFAUL: Beşiktaşlı olduğunuzu biliyoruz. Tekrar Beşiktaş ile anlaşmanız nasıl bir duygu?

YASEMİN HORASAN: 3 sene sonra tekrar Beşiktaş forması giyeceğim için çok mutlu ve heyecanlıyım. Çok yakından tanıdığım ve sevdiğim ve rahat olduğum bir camiaya geri döndüğüm için çok mutluyum. Bu sene takımımızı çok iyi yerlere getireceğimizi umuyorum.
Soru biraz yönlendirmeli olsa da Yasemin kendine yakışanı yapmış ve "ben şöyle Beşiktaşlıyım, böyle kartalım" dememiş. Evet, Beşiktaş Yasemin'in yuvasıdır, yetiştiği yerdir ama Galatasaray'dayken dediklerinden sonra, Beşiktaşlıyım demek yakışmazdı kaptana. İki büyük camiaya kaptanlık yapan bir oyuncunun böyle bir duruş sergileyebilmesi, kaptan olmasının da sebebidir. Çünkü Yasemin bilir ki; ''Yıllarca Beşiktaş'ta oynadım ama Galatasaraylıyım. İnsanlar beni Beşiktaşlı olarak biliyor çünkü giydiğim formanın her zaman hakkını vermişimdir'' lafı karşısına çıkar, aksini söylese.

Kötü oyuncu değil kesinlikle ama Galatasaray'da kötü sezonlar geçirdi Yasemin, buna rağmen şahsi fikrim hep saygıyı hak ettiği yönündeydi ve bir kez daha da kanıtladı bunu. Tükürdüğünü yalayan, her gittiği takımın taraftarı olan kişiler için "Oyuncu Gafları" başlıklı bir yazı planımız vardı ama değeceğini düşünmüyorum artık. Yasemin aracılığı ile selam yollayalım onlara.

Hiç yorum yok: