BIY AD

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Filistin'e Yardım Etmek İster Misiniz?

Cem Akdağ Hocamızın Serdar Gürel'e, Serdar Abi'nin de bizlere ulaştırdığı çok ama çok önemli, bir o kadar da samimi bir konu. Herkesi duyarlı olmaya çağırıyorum bu yüzden. Yeni duyanlar için biraz ilginç gelecek ama Filistin Erkek ve Kadın Milli Takım antrenörlüklerini yürüten kişi bir İsrailli. Sporun birleştiriciliği de bu işte. İsrailli koç Ilan Kowalsky ekipman yetersizliğine, üzerindeki siyasi baskıya ve her türlü zorluğa rağmen Filistin basketbolu için çalışmaya devam ediyor. Ve koçun bizlerden bir ricası var; basket topu, forma, kamp ekipmanı, yani lafın kısası spor eşyalarına dair yardım istiyor.

Spor yapabilmenin, hele ki profesyonel seviyede ülkenizi temsil edebilmenin ne derece büyük bir mutluluk olduğunu hepimiz kestirebiliyoruz. Bir de bunu Filistin gibi bir ülke adına düşünmenizi rica ediyorum. Kardeş saydığımız Filistin'in bizlerden bu isteğini geri çeviremeyiz. İsterse tek bir kulübümüz bile çıkıp tüm eksiklerini giderebilir Filistin'deki dostlarımızın. Ben yine de bireysel olarak yapacağımız en küçük yardımın bile, onlar için çok daha sevindirici ve samimi olduğuna inanıyorum. Maddi yardım bir tarafa, bizlerden gelecek maillere, iyi niyet mesajlarına bile ihtiyaçları var. O yüzden herkesi, Filistin basketbolunun ve sınır tanımayan değerli insan Ilan Kowalsky'nin yanında olmaya çağırıyorum.

Athlitic Director and Head Coach Ilan Kowalsky
Adres : Interdisciplinary Center (IDC) Herzliya P.O.Box 167 Herzliya zip 46150 Israel
E-Posta : ikowalsky@hotmail.com
Telefon : 972-52-2723998

Bizleri Filistinli kardeşlerimiz adına bir şeyler yapmaya sevk ettiği için önce Koç Ilan'a, sonra da bunu bizlere duyurdukları için; Cem Akdağ ve Serdar Gürel'e teşekkür ediyorum. Serdar Abi'nin konu hakkındaki yazısını buradan okuyabilirsiniz. Blogumuzu takip eden herkesten, konuyu mümkün olduğunca duyurmasını rica ediyoruz. Bu olayın, bizlerden çok daha fazla yardımcı olabilecek kişilerin veya kurumların kulağına gitmesine yardımcı olabilirsiniz.

Hiç yorum yok: