BIY AD

7 Ekim 2009 Çarşamba

Bu Maç Kaçmaz!


Bu gece 02.30'da WNBA final serisinin 4. maçı oynanacak. Fever, pazar gecesi aldığı galibiyet ile Phoenix Mercury karşısında 2-1 öne geçti, bugün de evinde galip gelirse eğer yeni şampiyon olacak. Serinin diğer maçlarını izleyemedim ama pazar günü izlediğim maç beni gerçekten üzdü diğer maçları izleyemediğim için. Mükemmel bir mücadeleye sahne olan maçta liderlik 8 kere el değiştirdi, 6 kere de skor dengeye geldi. Mercury'in harika hücum silahları; MVP Taurasi ve Pondexter'a karşı, "Yılın Savunmacısı" Catchings liderliğinde direnen Indiana Fever'in mücadelesi gerçekten izlenmeye değer.

3. maçta Phoenix lehine çalınan hatalı hakem kararları ve Fever'in mücadelesi benim sempatimi doğu ekibine yöneltti. Zaten Cappie ve benim için bir o kadar antipatik olan Taurasi'nin takımını destekleyemezdim. Mvp, maçın sonlarında -bilinçli olarak mı yaptı, tam olarak emin olmasam da- Katie Douglas'ın karnına vurduğu Zidanevari kafayla hem maçın sertliğini hem de kendi sevimsizliğini ortaya koydu diyebilirim. Başka bir pozisyonda Fenerbahçe formasıyla ülkemizde de izlediğimiz Ebony Hoffman'ın omzundan sakatlandığını da söyleyeyim, Hoffman'ın size'ını hatırlamak, izlemeyenlere mücadelenin sertliği hakkında bir fikir verebilir. Oynanan son maçtan bahsederken çaylak January ismini anmazsak olmaz tabi. 10'u 3. periyodun son 1.5 dakikasında olmak üzere attığı 17 sayıyla Fever'ın galibiyetinde büyük rol oynadı. Son çeyrekte biraz da olsa elinin titrediğini de söylemek lazım. Fenerbahçe formasıyla ülkemizde izlediğimiz bir diğer isim Sutton-Brown, Fever adına pota altında kaçırdığı bomboş turnikelerle, demek ki Işıl'a diz atıp sonra kalçanı çıkarıp tribüne dönmekle büyük oyuncu olmazmış dedirtti.



Bir kez daha hatırlatayım serinin 4. ve Indiana Fever'ın kazanması halinde son maçı bu gece saat 02.30'da NTV Spor ekranlarında olacak. Bayan basketbolunu seven herkesi maçı izlemeye davet ediyorum. Hatta sadece bayan basketbolunu sevenleri değil "bu oyunda sertlik yok, zevksiz buluyorum" diyen bütün basketbolseverleri de seyirci ve basın ilgisi ile bu oyunun nasıl bir hal aldığını görmek üzere ekran başına bekliyoruz.

Bakalım 2001'den bu yana süren normal sezon MVP'sinin şampiyon olamama lanetini, Pondexter'ın da yardımlarıyla Diana Taurasi kırabilecek mi yoksa Tamika Catching'li, Katie Douglas'lı Fever evinde seriyi bitirecek mi?


Gönlümüz, "Tonton Lin Teyze" rolüyle istediği Hollywood filminde rol bulabilecek sevimlilikteki Coach Lin Dunn'ın takımı Indiana Fever ile tabii ki.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

dikkatli izle oynayanlar arasında yeni fenerbahçeli oyuncu da var

Adsız dedi ki...

Emrin üzerine baktım da sahada fenerbahçe formasıyla oynayan biri yoktu tanıyamadım