BIY AD

7 Ekim 2009 Çarşamba

Nilay Yiğit Röportajı


' Üzerine basa basa söylüyorum: Başka takımlarda profesyonellik gereği oynadım ama ben Galatasaraylıyım. Biz ailece Galatasaraylıyız. Babam inanılmaz derecede koyu bir Galatasaray'lıdır ve hepimize de aşılamıştır. Zaten sezon başladığında da bunlarının hepsinin aşılacağını düşünüyorum. Galatasaray'ın başarısı için elimden geleni yapacağım ve taraftarlarımız da benim mücadelemi gördüklerinde takdir edecekler. Şu an için bazı taraftarlarımız yanlış bilgilendirilmiş olabilirler, yanlış duyumlar alarak bana kızmış olabilirler. Onlara da tabii ki saygım var. Ama dediğim gibi sezon başladığında beni daha iyi anlayıp değerlendireceklerine inanıyorum. Taraftarımızla benim hiçbir problemim yok. Sezon içinde umuyorum iki kupayı da alarak onları mutlu edeceğiz. '

Açıklamalar Nilay Yiğit'in bu ayki Galatasaray dergisine verdiği röportajdan. Şu açıklamayı yapmak zorunda kalması bile, bazı şeyleri çok güzel özetliyor aslında. Röportajın başlığında da yazdığı gibi 'Aile Boyu Galatasaraylı' olarak tanıtıyor kendini Nilay Yiğit, yersek ne ala. Yemezsek de yapacak birşey yok zira maç başına 8 asist yaparsa onu seveceğimizi zannediyor Nilay Yiğit. Ama farkedemediği bir durum var ki değil 8, 28 asist yapsa da görüşü değişmeyecek oldukça geniş bir kitle var buralarda.

Diğer takımlarda profesyonellik gereği oynadım diyen Nilay Yiğit'e de böyle bir fotoğraf yakışır herhalde.

1 yorum:

Selim Ugur dedi ki...

Aile boyu GS'li imis.. Caferaga'da gozumun onunde "bir baba hindi" cektiren baskasi idi o zaman..

Bu sene Isil'a yazik olacak en fazla ona uzuluyorum..