BIY AD

9 Ekim 2009 Cuma

Marina Kress Yeniden Türkiye'de

Marina Kress Tarsus'da.

Ne zaman Marina Kress adını duysam aklıma hep Eurocup finalinde, son dakikalarda çemberde defalarca sektikten sonra sayı olan top geliyor, sanırım hepimiz için de bu böyle. Ve bundan sonrası için de Galatasaray'lılar için hep özel bir yeri olacak Kress'in. Üst düzey bir uzun olmasa da büyük bir yüreği vardı, geçtiğimiz sezon defalarca gösterdi bunu bize. Ama Bahar Çağlar'ın ve Sophia Young'ın yer aldığı kadroda ne yazık ki ona gerek yoktu. Onun ayrılmasının ardından yerine isimli bir uzun beklentisindeydim, olmadı. Gelen isimler Leuchanka ve Vecerova oldu, bu isimleri gördükten sonra da üzüldüm açıkçası ama iş işten geçmişti.

Dün oynanan Tarsus karşılaşmasında gördüm onu, Tarsus forması ile. Öyle maç yazısı arasında adını geçiştirmek de istemedim açıkçası, o nedenle bugüne sakladım. Her top için savaşan, yerlere atlayan Kress'di yine, izlemesi keyifli. Orta mesafe şutlarını yolladı yine, serbest atışlarını da tabii. Ama aklım hep o çemberde sekip giren serbest atıştaydı, hep böyle hatırlayacağım sanırım Kress'i.

Tarsus'da yolun açık olsun Marina.

Hiç yorum yok: